torsdag 23 december 2010

Ny dag nya glada tag!

Idag har jag varit företagsam, har ringt företaget om bilbarnstolen.. inga problem kommer det bli att skicka tillbaka den, och jag slipper ligga ute med pengar! skööönt! men som sagt, jävligt synd, för guuud så fin den var, finare än Britaxen! I Tyskland och USA så är det ovanligt med bakåtvänd barnstol från 9 kg.. Det var därför! Även Britaxen de sålde var frammåtvänd! Aja, jag ska ha bakåtvänd och därmed basta!

Vi ska åka till Babyproffsen och kolla ut en istället..

Lillan somnade som en stock på sin älskade altan i morse, sover än, jag har hunnit plockat undan och städat undan.. Ska koka risgrynsgröt tills i morgon bitti för då blir det grötfrulle hela min lilla familj :) Majken får dock sin egen gröt. Härligt att Magnus vaknar med oss i morgon istället för att gå och lägga sig, han bytte ju skift och går av i eftermiddag 14:00 :)

Har hunnit färgat håret nu på fm också, ska iväg till macken och sola sen så man känner sig någolunda färgig till i morgon :)

Majken får tag i allt när hon går i sin gåstol.. Igår kväll stod det en papperspåse på golvet, och hon gick förbi och tog tag i handtaget på den och gick runt här hemma med den, Magnus sa att det såg ut som hon var på shoppingtur haha gumman min! <3

Inga kommentarer: