onsdag 22 december 2010

PESSI LINDA

bilbarnstolen kom idag.. FUCK så fin, synd att den inte går att använda till bakåtvänd.. blir att skicka tillbaka den, skapligt less.. typ får punga ut 300 spänn att skicka tillbaka den! Står inget om det förrens när man packar upp den och läser instruktionsboken, inget på hemsidan, ingenting... åh

Har inte ätit lunch/middag så är skitgrinig!

Pengarna tog slut på kortet så jag kunde inte handla allt jag ville, jävla idiotföretag som drar pengar från kortet mitt i julhandeln! Det är drygt att bo i Årsunda sånna gånger! Det är inte så man åker hem och kirrar med internetbanken och tillbaka tll Sandviken, no fucking way!

Busan, min barndomskatt somnade in på djursjukhuset idag :/ Grinade hela vägen hem i bilen! Tror hon blev 16 år..

Snacka om en dag som man vill sudda bort! Nu ska jag iaf gör något underbart mysa med dotra mi!

Inga kommentarer: