lördag 15 januari 2011

Mysimys

JAPP, nu skickar vi en styrkekryst till Carro som ligger på förlossningen!

Åh kommer ihåg det som igår, fast det snart ä 8 mån sen.. Fast det gjorde ont, så är det inga tvivel på att det snart blir en gång till :) hihi Majken ska få vara bebis själv och skämmas bort först bara! :) och så vill jag börja jobba emellan.

Jag och Majken har haft en riktigt lååång mysmorgon, hon har legat och rullat runt, slumrat till, pillat mig i ansiktet och skrattat så fort jag kollat upp. ÄLSKADE UNGE! MYSUNGE! Så mellan 4-8 så har vi sovit och myst själva i storsängen.. Magnus ska jobba inatt så då intar han gästsängen :)

Nä undra om jag ska våga ta en kopp kaffe, har inte druckit det på 2 dygn.. Satt fint med en skinksmörgås till frulle iaf, var bra hungrig!

Inga kommentarer: