söndag 16 januari 2011

Spagetti-kropp

Kan inte fatta hur en magsjuka i torsdags fortfarande gör så man är helt trött och orkeslös? Har iaf klätt mig i dag och sminkat mig, och håll i hatten varit till mormor och morfar!!! Har gått i nattlinne och leggings 3 dagar i rad nu, (nej inte samma kläder) hehe bäst man skriver det så folk inte tror man är ett äklopäklo!

Idag åt jag mat för första gången hemma hos mormor och morfar, och har trappat upp med kaffet.. känner mig lite piggare :) Undrar om jag orkar träna i morgon, man ska inte underskatta Yoga sägs det!

Ikväll blir det Solsidan för fulla muggar :)

Kan inte heller förstå hur en männsika kan göra en så lycklig som min lilla tös, hon är en underbar människa och hon har en sån fin personlighet redan nu, alltid glad och busig <3

Grattis till Carro & Viktor som äntligen fick sin lilla Viggo igår! :)

Inga kommentarer: