torsdag 7 april 2011

Diary by Linda, read or leave!

Dagen har verkligen gått i raketfart. Var på öppna förskolan i morse med Majken, fick tjuvkika på alla loppis-grejer som folk lämnat in till klädbytardagarna på lördag (Sockenstugan, Årsunda kyrka). Jättemycket fint, allt man kan tänka sig. Fyndade massa till Majken för endast 75:- :)

Sen när jag kom hem, började jag rota bland alla Majkens gamla kläder, även några mina och Magnus.. Blev 2 fulla ICApappkassar som jag prismärkte och åkte dit med.. Får se då! 

Sen direkt till Affrodansen! Och hem och gosigosa med det bästa jag har!
I morgon blir det Öppna i Sandviken, sen var det meningen med babyfika hos Angeliva och Novis, men lära ställa in då det inte finns någon tid, 100 saker som ska fixas i morgon efter lunch, + att Majken ska hinna sova efter öppna! Sen på kvällen blir det Uppiffning-->fest-->September på Livingroom-->Skaka rooompa!

Vill bara säga att jag är världens lyckligaste som får umgås med Majken varje dag. Hon lyser upp min dag!

Inga kommentarer: