torsdag 7 april 2011

Kändisar!

...Tänkte på en sak, angående att se kändisar i verkligheten.. Det känns ju som om man känner dem privat.. Man blir ju lixom glad när man ser någon man känner, så kändisarna lär ju se många glada ansikten varje dag, sen när man kommer på att de är en kändis och ingen vän, blir det en annan femma.
Vi har sett Uma Thurman på gatan i New York, det första man tänkte var "OJ vad lång!", sen såg vi ju Donald Trumph och hans livvakter.. vi fick han faktiskt på film :) Det är även stor skillnad på kändisar utomlands och här i Sverige. Utomlands så märker man av känslan först, typ folk som står samlade utanför, avspärrningar, och lyxiga bilar, då blir det ju som att man stannar upp och glor, och undrar vem det är.. det är coolt att se en hollywoodkändis, det kan jag inte ljuga om.
Ok jag är lite kändiskåt men jag tycker det är så kul :) Såg prinsessan Madelene och hennes dåvarande Jonas på gatan i Stockholm också, de smälde lixom in och jag skulle inte ens ha märkt dem om inte Magnus nämnde det. Sen skämdes han, för jag är ju en som ska glo!
Vilken kändis har ni sett i verkligeheten? :)

Inga kommentarer: