lördag 21 maj 2011

Ganska så nöjd :)

Ah, känner mig så nykär!!! Man ska vara så himla glad över vad man har, jag tänker ofta på hur livet skulle sett ut om inte jag och Magnus börjat träffas.. Tror ibland på ödet, han har aldrig haft bråttom med saker och ting.. allt har en mening med att vi väntade i 8 år med att skaffa barn.. Annars skulle ju inte Majken finnas! Det bästa vi har! Annars är jag född bråttom, jag hatar att vänta, men om jag tänker efter så är det inte så tokigt. Om man vet att man träffat den rätta, så vad gör väl det att vänta? :)

Det är numer inte hela världen att inte bli gift, nu när man har ett barn.. Det är vårat kärleksbevis ;) Även om jag inte skulle tacka nej till en ring, och ett trevligt bröllop :)

Men som männsika blir man aldrig nöjd, man tänker att det alltid kan bli bättre. Men jag är på god väg, iaf i relationsväg.. Rätta mannen i mitt liv, Majken.. sen om det blir fler barn blir man bara extra glad, bara fler att älska :)

Man ska vara glad för det man har, och att man får vara frisk... Inte tänka på vad man skulle vilja ha och det man inte har!

Inga kommentarer: