söndag 15 maj 2011

Lyckad kväll :)

Hade en kalaskuuuul kväll i fredags, verkligen lyckad fest tycker jag! Syrrorna, grannarna, svärmor&svärfar, kusinen med respektive från Eskilstuna, Magnus jobbarkompisar.. skitkul vare! Maten blev också lyckad.. massa ös på dansgolvet, blev nästan rave där ett tag ;) hahaha.. rökmaskin och allt, svärfar ba när han kom ut på altan: "Faaaan va rökigt det var där inne, värsta Londondimman" :D

Igår klev man upp vid 9:30 o började städa, ville få hem gosis så fort som möjligt.. saknade henne såååå! Men det hade gått kanonbra, men det visste jag nästan att det skulle göra. Kan säga att jag inte ska dricka Bacardi nästa gång.. fyyy, jag satt och skura golven emellanåt, svimmfärdig och illamående ;p

Nu är Magnus ledig i några dagar, får se vad vi hittar på, Högbo och lekparken vill jag åka till med snuttis om det blir fint någon dag. Annars står bakning högst på listan! Osså ska vi knäppa kort till tidningen på tisdag, 1 års kort!

Nu ska jag slappa lite! Höööööörs!

Inga kommentarer: