torsdag 19 maj 2011

Long time no see!

För ett år sedan, skulle ja på Oden och äta med mina jobbarkompisar, men ställde in! Var så himla uppsvullen i händer och i hela kroppen, kunde inte knyta händerna ens. Tänk, då visste vi inte var det var för en liten varelse i magen. Idag ett år senare, känner jag våran lilla tjej utan och innan! Vi som var bombis på en pojk.. haha! Det har varit den bästa året i hela mitt liv! Men även det jobbigaste, eller kan man skriva så? Menar inte att Majken är jobbig, men jag har aldrig varit så vaken någon gång ;)
På tisdag blir det alltså 1års kalas, och vid fint väder ska jag duka långbord ute på baksidan :) Tänkte att alla får komma när de vill, eftersom det är en vanlig vardag och folk jobbar.. Öppet hus heter det visst!
Jag vill bara visa vilken underbart fin present hon fick av Magnus mormor.. Ni får se bild sen, men den är så Majken, och sååå mig ;) Hon har iaf fått en egen resväska, en rosa med hjul och allt.

I morgon fyller lillebror på 2 meter 18 år! Bara det är ett bevis på att tiden går fort och att jag håller på bli gammal ;) På lördag säljer jag kläder på Klädbytardagen i Vallhovskyrkan mellan 10-15.
Har ni några semesterplaner förresten??? Jag och Magnus får 2 veckor tillsammans innan jag börjar jobba, sen blir han hemma i någon månad :) (Sen blir det ju Turkiet i september) Tips tack!
Blir nog Stockholm, eftersom det är en tradition, blev inge av förra året.. men nu blir vi tre som strosar längs Strandvägen och tittar på måsarna.. haha! Eller en åker..

Nu ska jag kolla lite recept på kakor!

Inga kommentarer: