torsdag 23 juni 2011

Dagen före midsommar!

Omkring en miljon människor i Sverige väntas handla på systembolaget idag!

Klarade av min flaska vin igår ja, och redan då var det massor med folk där..

Håller på att packa, jag och Majken sticker neråt, till Eskilstuna över midsommar medans M är hemma och jobbar + övertid på det, så då flyr vi kosan. Lagade massor med mat åt min älskade igår, så han klarar sig på jobbet, gjorde både köttfärspaj och korvstroganoff ;) Det är han så värd, ni skulle höra honom igår, han är så tacksam den karln, ojojoj, hur kan jag ha hittat honom? :) Kommer sakna ihjäl oss efter våran babbaaa!
 Tänkte åka snart när lillan ska sova sin fm-lur, och för att slippa undan de flesta människor som också ska ut i trafiken idag. De så på tv4 morgon att idag är det den farligaste dagen ute i trafiken.. just därför åker vi i tid! Ska svänga in på Tuna Park också tänkte jag!

Köpte en maxiklänning på Gina Tricot igår som jag blev kääääär i, ska köpa en till idag tänkte jag. 129:- endast! Fast jag är "kort" så släpade den inte i backen.. Blev en randig igår!

Nu måste jag packa och läsa bok med skrutten!
Just ja, har pillat lite med min nya telefon också, nu väntar jag bara på nummerflytten! Men kan surfa omkring lite ändå, på vårat trådlösa nätverk :)

Glad midsommar på er!

Inga kommentarer: