söndag 26 juni 2011

Min midsommar!

..ja vad ska man säga, den var alldeles underbar :)
Var hemma hos pappa i Lilla Nyby.. fastrarna och farmor var också där, sillar, lax och nubbe (inte för mig då) på dagen, sen grillade vi mot kvällningen. Jag gjorde årets midsommarstång!! Är jag inte duktig så säg? Ok pappa spikade korset, så klädde jag den. Majken fick såklart en krans också, made by me.
Badade lite tunna och bara myste och babblade, som det ska vara! Jag och Majken har gottat oss i friggan i 3 hela nätter, så mys så!
Kan erkänna att vi saknat pappan i huset, racade hem på endast 2 timmar idag, så vi skulle hinna träffa honom innan han skulle iväg och jobba. Brukar ta 2,30 hem ca!
Åkte till mormor och morfar sen på em och fikade lite, fick hem min underbart fina lilla "soffa" som morfar gjort klar, å den blev sååå fin! Kort kommer sen när jag hittat kameran, som bara gått upp i rök? Hmm

Bjuder på en bild på Majken och Zakarias så länge, när vi var i Eskilstuna för 3 veckor sedan..
Snart är Magnus ledig igen, och varmt skulle det bli :) Wiiiie!
Och så får man pengar i morgon, det kan inte bliiiii bättre!

Inga kommentarer: