onsdag 1 juni 2011

Inga gaser!!!! :)

Japp, 3 dagar utan rent socker och jag känner redan skillnad på min jävla mage ;) Jag är inte stenhård på att bojkotta alla slags kolhydrater men äter grönsallad till varje måltid och till det kött/fisk/fågel, äter inte potatis eller pasta :) Plötsligt är det enda jag tänker på mat, det ända goda man får unna sig..Ligger och tänker, "Hmm undrar vad jag ska äta för gott i morgon då?" hahah härligt med grilltider också ;) Just ja, huvudvärken är borta också, också ett +!

Sitter och väntar på Malin,vi ska grilla ;) haha

Har ännu inte bestämt mig för om jag ska ha en dag i veckan då jag får mumsa godis, risken är att jag faller tillbaka i godis/fika träslket igen.
Är ju så jävla gött med lösgodis!!!!!

Nästa vecka börjar de skicka ut skattepengarna :) De som deklarerat på nätet, då förstås!

PUSS på er!

Inga kommentarer: