torsdag 2 juni 2011

Vinkväll

Hur sjukt skönt är det inte ute idag då? :)

Sitter och inväntar Carina, vi ska dricka lite rödvin och smaska oliver och jordnötter i skal, sjuuuukt gött!
Blir nog att sitta på balkongen tror ja ;)
nä nu lär jag "duka" upp ;)

Nu är det 4:e dagen utan socker, när jag var påväg in till Sandviken idag fick jag värsta blodsockerfallet.. körde bil gjorde jag också, trodde jag skulle behöva stanna :/ Men gick över när jag kom in på Coop, snacka om att min kropp nog får en chock, jag som är en riktig sockerråtta igentligen.. Men iaf, så blir man lite orkeslös av att undvika kolhyrater.. Är det någon av er som har erfarenhet av detta?

2 kommentarer:

sara sa...

ja de är jättefina glas :) o nu va de ju ritkigt billiga.. jag fick 8 när jag fyllde för mamma visste inte hur många jag ville ha men hon köpte 4 till så jag har några. men de åker ner i en kartong tills iv flyttar för då byter jag ut glasen vi har nu :) ha så trevligt ikväll nu bru uudar o hälsa carina :)

Angelica sa...

Usch, jag äter jämt socker. Jag skulle väl svimma om jag slutade :P