fredag 3 juni 2011

Trött i kropp och knopp!

5:e dagen utan kolhydrater, och är orkelös till 1000. Försår inte hur man kan äta LCHF och träna samtidigt?
Eller är det bara min kropp som reagerar såhär? Har nog iaf bestämt mig nu att jag ska äta lösgodis i morgon, och ska hålla igen på veckorna. Alltså kalorifritt i veckorna och inte lika hårt på helgen :)
Magen min mår bra, är mindre uppblåst och huvudvärken lyser med sin frånvaro. Känner mig på bättre humör helt enkelt. Socker är fan gift!!!

Iallafall så var den en vecka sedan jag beställde min nya tele, den har inte kommit än, skulle komma i början av veckan :/ Dryyyygt jag som ville dona med den ;)

Majken knatar på för fullt här hemma nu, hon är så söt! Går runt och fnissar :) Vi fyllde poolen så gullis fick bada lite, och det gillade hon, kröp i och ur flera gånger så det var fullt med gräs i vattnet efter ett tag. Ziba har varit här idag på en iskaffe, och svärföräldrarna åkte för en stund sedan. Lillan är nattad och M åkte och tränade före nattjobb. Blir sängen för mig strax! G natt!

Inga kommentarer: