onsdag 27 juli 2011

Jobb, och lite mys!

Det går bra på jobbet! bättre än väntat.. men såklart jag längtar hem om dagarna!
Sååå härligt att komma hem och Majken ropar "mamma" och blir så himla glad :) Värmer i mitt hjärta!

Har sagt till nu att från och med 1/10 jobbar jag 75%, inte 100% som jag gör nu! Kommer sluta 13-14 om dagarna istället, och inte halv 4, 4 som nu.

Mjaa kan jag säga att jag är trött när jag kommer hem om dagarna? Får extra energi när jag träffar puti, men sen när hon somnat så är jag hur slut som hellst. Jag kanske ska släppa alla kontrollbehov man har så kanske man skulle kunna koppla av lite. Men handlingen vill jag sköta... och tvätten ;) O ja ni vet vad jag menar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Va härligt gumman att det går bra på jobbet.. Ja jag kan tänka mig vad jobbigt det måste vara att va borta i från henne om dagarna, när du inte är van men det blir nog bättre om ett tag, va bra med 75%;)
Haha ja kontrollbehovet känner jag igen!!!... Haha
Puss <3