onsdag 10 augusti 2011

Morgonuppdatering!

Det är andra tider nu, jag är inte hemma med Majken mer, nu är det Magnus som är pappaledig och jag som jobbar, men det går bra! Det är bra för pappa-barn att lära känna varandra på ett annat sätt :)

Förresten har Majken börjat prata :D NANAAN, utbrast hon igår, när vi åt banan, HJÄRTAT MITT!

Hon kommer bli en mycket klok unge, har jag sagt hela tiden, förstår precis vad man menar, vart hon  slängt bollen, och går och hämtar den, eller pekar. Så kul är det.

Ikväll ska vi grannar träffas och grilla lite, dricka lite gött och så! I morgon blir det kalas för Alexander som fyller 1 år idag, och nästa vecka far vi till Eskilstuna på faster Helenas 50 års skiva :)
Behöver jag skriva att jag längtar efter våran resa? :) Snart är vi där! :)
Men emellan allt roligt, så jobbar jag hela dagar, gosar med min lilla flicka.. och så!
Om en månad ca börjar hon dagis med, samma avdelning som Wilma, kuul :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag tog storlek 70. Fick den ju skamligt billigt så det var inget att fundera på. Men jag tror att den blir för kort i benen i slutet av vintern så jag är på jakt efter en till större overall.

Har du hittat någon overall till Majken?