fredag 28 oktober 2011

Fiffty is in tha house :D

*peppar, peppar* så mår jag bättre.. Ska jobba i helgen! Har inte jobbat på över en vecka.. Nåja, jobbar kväll i morgon, så får hoppas att Majken tänkte ta sovmorgon i morgon bitti bara!
Som jag känner nu så kommer jag gå på 50 cent konserten ikväll... Får väl ta taxi hem om benen viker sig, typ! Vill ju se förbanden också, iaf Stockholmssyndromet!

Vet att man inte gör så, att när man nyss varit sjukskriven och går ut på annat!

Men som sagt, har vip biljett så slipper trängas med alla, och kommer se bra ändå, då vi har plats framför scenen! Majken gumman är på dagis idag, hennes farmor kommer och är med henne ikväll, det kommer hon gilla :)

Morfar och Magnus satte igång med innertaket på toaletten igår, fint kommer det att bli, med spots :) 1 steg närmare..

Nej nu ska jag sova lite innan min lilla MajVild kommer hem :D
Hoppas att orken är på min sida och att jag klarar jobbhelgen, har ju mina åksjuketabletter ;)

Inga kommentarer: