måndag 24 oktober 2011

Gnällinlägg

Skulle ha jobbat kväll igår, och i skrivande stund... Mår konstant illa, alltså riktig illa.. Jag bara ligger typ och ändå känner jag hur förbränningen i kroppen ökat. Lär äta något så fort jag vaknar på natten, vaknar med ett blodsockerfall typ. JAG HATAR ATT MÅ ILLA! Lär tvinga i mig något, eftersom det suger i magen på mig. Har dåligt samvete att jag inte orkar leka med Majken som jag brukar, har skitdåligt samvete att Majken är på dagis idag, fast jag är hemma, och dessutom att Magnus fick åka till dagis med henne, fast han jobbat hela natten.
 Grinade dessutom som en liten unge när de åkte iväg.. Min puti! Hoppas timmarna går snabbt, så vi får hämta hem vår älskling.

Hoppas innerligt att min orkeslöshet går över snart.. och illamåendet. Kommer inte ihåg att jag kände såhär sist. Blir stressad när jag tänker på fredagen också... 50 cent konserten!!!
Nä jag hade ju en riktig drömgraviditet förra gången, så nu har han däruppe bestämt sig för att ge igen.. Var ett himla gnäll pä mig också, men faktiskt så tycker jag liiite synd om mig.
Tänker även på de som verkligen är sjuka och skäms, de som inte har mat för dagen..mm.. nä nu får det vara slutgnällt.

Majken har sovit med mig i stora sängen i 3 nätter nu, och fyyy vad jag älskar den ungen. Hon är så söt när hon pratar i sömnen med sin lilla röst, när hon vaknar till och letar efter mig i mörkret och klamrar sig fast runt halsen, ibland får jag även en puss :) Är allt bra lyckligt lottad jag..
 i 3 nätter har jag gått och lagt mig med Majken vid (19-19:30) och vaknat 6:30-7, och ändå sover jag middag och därimellan.. :)

Nä nu peta i mig mackan och inta sängen igen!!!

1 kommentar:

Caroline sa...

Stackare! Hoppas att illamående går över snart. Men som tur är så får du ju ut någonting (bokstavligen, haha!) bra av det hela <3

Kramis!