lördag 21 april 2012

Hemmafru Linda :)

...Nu är jag härmed hemmafru igen :)

Jobbade min sista dag igår, och det känns jättebra. Ska pyssla om min lilla tjej så mycket jag bara kan, vara hemma och gosa massor nu innan lillknodden tittar ut, även sen, men när man jobbar har man inte tid på samma sätt lixom. Majken ska dock gå på dagis 2 dagar/veckan fram tills lillen pluppar ut, kortdagar. Då ska jag passa på att städa, förbereda, gå på spa, BM-besök, handla, VILA och dricka kaffe med Carina :) haha.. Så allt tråkigt göra blir gjort då, sen kan jag bara mysa med Majken.

En vecka tills min gravida vän också går hem med gravidpenning :)

Idag ska jag och Majken på lunch hos mormor och morfar, även mamma kommer dit. Fast först ska vi till Vallhovskyrkan på klädbytardag. Någon av er andra som brukar gå på de?
Och vad är ni ute efter då?
Jag rotar efter POP och andra kvalitetskläder iallafall.. Förra helgen hittade jag en virkad Mexx kofta åt bebis, 20:- :) som hittat! Får se om vi gör nå fynd idag, bara kliar i fingrarna :)

Nu ska vi kika lite på Pippi innan vi med sommardäck ska åka in till Sandviken, det snöar ju :S

Inga kommentarer: