onsdag 25 april 2012

Full rulle!

Är man kocko i bollen, om man gör service på sin barnvagn? ;)

Lämnade lillan på dagis i morse och har sedan dess plockat lite här hemma.. Började att plocka isär Majkens vagn och började rengöra chassit, körde in hela i duschen och nu blänker den lite mer än förr iaf, putsade upp sittdelen också, kunde inte köra i maskinen eftersom hon sover i den varje dag så den lär vara torr när hon kommer hem från dagis. Ullpläden är också rengjord!

I helgen ska vi åka till pappa :) Myyyyyys, och inte nog med det avslutar vi helgen i Stockholm. Magnus skulle dit genom sina hemsidor och träffa en snubbe som han ska köpa en hemsida utav. Tänkte ja att då strosar jag och gumman på stan medans och kollar i affärer, men nejdå, älsklingen bokade hotellnatt också, han tyckte sina sessor behövde det sa han, GULLO!
Lite lyx i vardagen sitter inte helt fel :) Kan ni gissa vilken underbar helg vi har framför oss elle? :) Bara massa som jag gillar! Med människor jag tycker om!


Denna första vecka hemma har varit ljuvlig.. Hälsat på Sandra och pojkarna i måndags, umgicks med Jenny, Nellie, Malin, mormor och morfar hela dagen i går, full rulle.. and i like it!
Finväder är på ingång också, då blir det en massa mys på baksidan. Ska plantera lite blommor och kratta tänkte ja, bara vädret tillåter.

2 månader kvar nu :) Sen blir vi 4 <3


1 kommentar:

sara sa...

man ska ju serva vagnarna och hålla efter med renlighet och smörjning för bästa hållbarhet :)

skönt o va hemma nu! jag hoppas jag bara har denna o nästa vecka kvar, att jag hinner göra min praktik innan bebis kommer, SEN ska jag slappna av lite :)