fredag 11 maj 2012

Glammigare än så blidde det ej :p

Hade föreställt mig en galaoutfit, med maxiklänning och höga kilklackar.. Men så blev inte fallet. Insåg igår när jag var i Valbo och letade kläder att ha på Sandviks 150årsjubileumsfest, att magen min är bra mycket större än jag trott. Haha.. Mama-klädes-utbudet är väl inte så jättestort om man ska ha något festligt.
Jag körde under mycket om och men på en klänning/tunika, strumpbyxleggnigs och ett skärp till.. Blir nog ballerinaskor till då jag sväller i fötter och ben.
Visst låter det glammigt? ;)


Denna klännnig är finare i verkligheten, så den är blank i tyget på vissa ställen plus lite tyll :)

Åsså ett skärp i midjan då man inte vill se ut som barbamamma ;)


Är även på jakt efter en bolero, kortare kavaj, gärna lite "gala", så hojta om ni har någon, eller vet vart det finns ;)

1 kommentar:

Fia sa...

Du kommer bli så fin i den klänningen så :)
Jag har en enkel bolero som man knyter i fram, inge gala över den precis. Svart är den från Ellos. Hojta om du vill låna iaf, om den inte är för stor vill säga :)