onsdag 2 maj 2012

Sol i sinne, brun inne ;)

Har haft sånna underbara dagar! Var hos pappa fredag till måndag, sen så åkte vi till Stockholm.. bodde på hotell, shoppade och hälsade på Karin & Robert i deras nya fina lägenhet. Underbart väder har vi haft hela tiden också. Vi ska inte tala om idag!!! 21grader varmt.. Har varit ute i stort sett hela dagen. Krattade slänten upp i skogen medans Majken sov ni vagnen under parasollet, JA solsängarna är på plats.. inglasade altan dammsugen och avdammad och gräset blir grönare och grönare.
Krattade kottar och barr, körde bort 4-5 skottkärror, var helt slut och svetten rann!!! Tog en välförtjärnt dusch och satte mig i nyinköpta badenbadenstolen jag köpte idag. Kändes som om jag varit och tränat, var alldeles nöjd i kropp och knopp. Sen vaknade gumman och älsklingen kom hem från jobbet :)

En underbar dag har jag haft! Först med Carina på förmiddagen, och sen med min lilla familj på e.m :)

I morgon bitti befinner jag mig på Annas topp till tå, för lite vardagslyx. Fotbad/fot-benmassage, liten ansiktsbehandling och massage av axlar och skuldror (en behandling för gravida) Har även lagt till och ska färga ögonfransarna :)

Tror inte riktigt på att det ska bli snöblandat?????!! Finns inte på världskarta efter idag ;)

Puss på er allihopa!

Inga kommentarer: